انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home

  • پس از پیام «Free Upgrade Available» خطایی دریافت می‌کنید، یا اعلان دسک‌تاپ «New update available» از شما می‌خواهد محصول نصب‌شده خود را به آخرین نسخه ESET Smart Security Premium، ESET Internet Security یا آنتی‌ویروس ESET NOD32 ارتقا دهید.
  • هنگام تلاش برای ارتقاء، با خطای «ESET product could not be updated automatically» دریافت می‌کنید.

 

انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home

انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows homeانجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home

انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home

 

جزئیات

ارتقای خودکار از نسخه‌های قدیمی‌تر به آخرین نسخه ESET Smart Security Premium، ESET Internet Security یا ESET NOD32 Antivirus با موفقیت به پایان نرسید. اگر با یک ارتقاء ناموفق مواجه شدید، همچنان می توانید به آخرین نسخه محصول ESET خود ارتقا دهید.

راه حل

 

جلوگیری از اسکن چندباره فایلهای دانلود شده از موزیلا فایرفاکس بررسی کنید که آیا می توانید بعد از هر مرحله به روز رسانی کنید

روی Update → Update product now کلیک کنید. اگر آپدیت ناموفق بود، به مرحله بعدی بروید تا زمانی که بتوانید به روز رسانی کنید.

 

1. هر گونه نرم افزار آنتی ویروس نصب شده قبلی را حذف کنید.

2. ESET را از شناسایی در third-party firewall خود حذف کنید. اگر از فایروال ESET استفاده می کنید و هیچ نرم افزار فایروال دیگری نصب نکرده اید، این مرحله را نادیده بگیرید.

3. اگر از پروکسی HTTP برای دانلود به‌روزرسانی‌ها استفاده نمی‌کنید، تنظیمات به‌روزرسانی را به درستی تأیید کنید:

  • پنجره اصلی برنامه را باز کنید و F5 را فشار دهید تا به پنجره تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  • روی Update کلیک کنید، Profiles → Updates → Connection Options را انجام دهید، Do not use proxy server را از منوی حالت Proxy انتخاب کنید و سپس روی OK کلیک کنید.(نسخه 8.x و قبل از آن: Update را انجام دهید و سپس روی Update → Setup کلیک کنید، روی تب HTTP Proxy کلیک کنید، مطمئن شوید که Do not use proxy server انتخاب شده باشد و سپس روی OK کلیک کنید).

4. تست ارتباطات با ESET repository:

  • کلید Windows + R را روی صفحه کلید خود فشار دهید، cmd را در قسمت متن تایپ کنید و کلید ENTER را روی صفحه کلید خود فشار دهید.
  • کاربران ویندوز 8: کلید Windows + Q را فشار دهید تا جستجوی برنامه باز شود و cmd را در قسمت جستجو تایپ کنید.
  • ping repository.eset.com را در خط فرمان تایپ کنید و ENTER را فشار دهید.
  • اگر بتوانید به سرور به روز رسانی متصل شوید، یک پیام Reply from و سپس آدرس IP سروری که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، خواهید دید.

 

انجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows homeانجام نشدن به‌روزرسانی در محصولات ESET Windows home

5. محصول ESET موجود خود را حذف نصب کنید و آخرین نسخه را نصب کنید.