پایان پشتیبانی مایکروسافت ویندوز XP و محصولات ESET

مایکروسافت ویندوز XP

پشتیبانی فنی آمریکای شمالی برای مشتریان تجاری با Windows XP

فقط مشتریان تجاری ESET در آمریکای شمالی با Windows XP واجد شرایط تماس با پشتیبانی فنی ESET برای کمک به حل مشکلات محصول هستند (تا زمانی که مجوز محصول معتبری داشته باشند) اما باید توجه داشته باشند که نسخه های آینده محصولات ESET از Windows XP پشتیبانی نخواهند کرد.

برای استفاده با Windows XP، ESET نسخه‌های محصول زیر را توصیه می‌کند:

Business Products : نسخه 6.5.2132.6 (End of Life status as of February 28, 2022)
Home Products : آخرین نسخه محصولات خانگی ESET Windows که با ویندوز XP سازگار است، نسخه 9 است که اعتبار آن به  پایان رسیده است و دیگر پشتیبانی نمی شود.

مایکروسافت ویندوز XP

  • از 8 آوریل 2014، مایکروسافت دیگر به روزرسانی سیستم را برای کاربران ویندوز XP ارائه نمی کند
  • ESET متعهد به ارائه پشتیبانی از نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی محصولات تجاری ESET نصب شده بر روی سیستم عامل Microsoft Windows XP تا فوریه 2022 است.

 

راه حل

پشتیبانی ESET برای محصولات تجاری که در ویندوز XP اجرا می شوند

ESET متعهد به حفظ پشتیبانی از مشتریان با محصولات تجاری ESET نصب شده بر روی سیستم عامل Windows XP است و به ارائه خدمات زیر در طول دوره پشتیبانی (معتبر تا فوریه 2022) ادامه خواهد داد:

  • بروز رسانی منظم موتور تشخیص برای آخرین تهدیدات
  • بروز رسانی مداوم سایر بخش های موتور آنتی ویروس مانند ماژول تشخیص فعال. این ممکن است شامل فناوری تشخیص جدیدی نباشد که برای درست کار کردن به نسخه‌های محصول جدید نیاز دارد
  • درخواست های پشتیبانی دریافت شده توسط پشتیبانی فنی ESET

مایکروسافت ویندوز XP

به صورت رایگان به آخرین نسخه محصول ESET خود ارتقا دهید

در حالی که خدمات شما از ESET تغییر نخواهد کرد، ممکن است حفاظت از سیستم شما با آخرین محصولات ما مطابقت نداشته باشد زیرا برخی از جدیدترین فناوری‌های شناسایی ما نمی‌توانند پشتیبان‌گیری شوند. همچنین، سیستم شما می‌تواند در برابر تهدیدات آسیب‌پذیرتر شود زیرا دیگر به‌روزرسانی‌های منظم سیستم را از مایکروسافت دریافت نخواهد کرد. به روز رسانی منظم سیستم برای تعمیر اکسپلویت ها و وصله آسیب پذیری های امنیتی موجود استفاده می شود.

  • برای حفظ بالاترین سطح امنیت، توصیه می کنیم سیستم عامل خود را ارتقا دهید یا داده های مهم خود را به رایانه ای با سیستم عامل فعلی منتقل کنید.
  • توصیه می کنیم از آخرین نسخه پشتیبانی شده محصول ESET خود برای حفظ بالاترین درجه حفاظت موجود با سیستم عامل Windows XP استفاده کنید.

مایکروسافت ویندوز XP

به Windows XP Service Pack 3 ارتقا دهید

هنگام نصب محصولات تجاری ESET در Windows XP، ممکن است یک پیام خطا نمایش داده شود. Service Pack 3 را برای Windows XP نصب کنید تا امکان نصب محصول ESET را که می خواهید نصب کنید، فراهم کنید.