چگونه می توانم کاربران ممتاز را برای محافظت از تنظیمات پیکربندی در آنتی ویروس ESET NOD32 برای دسکتاپ لینوکس اضافه یا حذف کنم؟

 

ESET home product دیگر ساپورت نمی شود

این محتوا برای نسخه محصول ESET که در حال حاضر در وضعیت End of Life است و دیگر پشتیبانی نمی‌شود، اعمال می‌شود. این محتوا دیگر به روز نمی شود.

برای فهرست کاملی از محصولات پشتیبانی شده و تعاریف سطح پشتیبانی، موارد زیر را مشاهده کنید:

 ESET End of Life Policy for home products

Migrate from ESET NOD32 Antivirus for Linux Desktop to ESET Endpoint Antivirus for Linux

 

کاربران ممتاز ESET NOD32 Antivirus for Linux Desktop کاربرانی هستند که اجازه تغییر تنظیمات برنامه را دارند. تنظیمات کاربران ممتاز، کاربران غیرمجاز را از تغییر پیکربندی باز می دارد و حداکثر حفاظت را مطابق با تنظیمات شما حفظ می کند. می‌توانید کاربران ممتاز را در حین نصب تنظیم کنید (برای حالت نصب Custom را انتخاب کنید) یا بعداً آنها را در تنظیمات برنامه اضافه کنید.

برای افزودن یا حذف کاربران ممتاز، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. پنجره اصلی برنامه را با کلیک کردن روی نماد ESET در ناحیه اعلان یا با کلیک کردن روی Applications → System Tools → ESET NOD32 Antivirus 4 باز کنید.

2. کلید F5 را روی صفحه کلید خود فشار دهید یا روی نماد چگونه می توانم کاربران ممتاز را برای محافظت از تنظیمات پیکربندی در آنتی ویروس ESET NOD32 برای دسکتاپ لینوکس اضافه یا حذف کنم؟  در گوشه سمت چپ پایین پنجره اصلی برنامه کلیک کنید تا حالت پیشرفته فعال شود. از منوی اصلی روی Setup کلیک کنید و سپس روی Enter application preferences کلیک کنید.

3. User → Privileges را کلیک کنید و سپس کاربرانی را که می خواهید از لیست کاربران یا کاربران ممتاز اضافه یا حذف کنید انتخاب کنید. برای افزودن آن‌ها به فهرست کاربران ممتاز (Privileged Users) در سمت راست، روی «افزودن» کلیک کنید یا برای حذف، روی «حذف» کلیک کنید. برای بازگشت به پنجره اصلی برنامه روی OK کلیک کنید.

 

چگونه می توانم کاربران ممتاز را برای محافظت از تنظیمات پیکربندی در آنتی ویروس ESET NOD32 برای دسکتاپ لینوکس اضافه یا حذف کنم؟