شبکه Avalanche چیست و آیا ESET از آن جلوگیری می کند؟

  • آیا ESET از سیستم من در برابر شبکه Avalanche محافظت می کند؟

بله. در حالی که شبکه Avalanche خود قادر به انجام حملات بر روی سیستم شما نیست، محصول ESET شما می تواند تهدیدات توزیع شده با استفاده از سرورهای Avalanche را شناسایی و حذف کند.  توصیه می کنیم که ESET Live Grid را فعال کنید تا از بالاترین سطح محافظت در برابر تهدیدات اطمینان حاصل کنید.

اگر راه حل ESET را نصب نکرده اید، از ابزار ESET Online Scanner برای اسکن و حذف نرم افزارهای مخرب از جمله تهدیدات توزیع شده در شبکه Avalanche استفاده کنید.

  • Avalanche network چیست؟

شبکه Avalanche یک طرح مبهم بود که به بات‌نت‌های مخربی مانند TeslaCrypt و Rovnix اجازه می‌داد تا در ارتباطات خود شناسایی نشوند. اصطلاح “Fast-Flux” برای توصیف روشی استفاده شده است که Avalanche از تعداد زیادی سرور در معرض خطر برای ایجاد یک شبکه دائماً در حال تغییر از پروکسی‌ها استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد حملات بدون ردیابی انجام شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه Avalanche و تلاش‌های ESET برای حذف دامنه‌های ضروری متعلق به Avalanche، به بیانیه مطبوعاتی و پست Welivesecurity مراجعه کنید.

شبکه Avalanche چیست و آیا ESET از آن جلوگیری می کند؟شبکه Avalanche چیست و آیا ESET از آن جلوگیری می کند؟شبکه Avalanche چیست و آیا ESET از آن جلوگیری می کند؟شبکه Avalanche چیست و آیا ESET از آن جلوگیری می کند؟