پایان پشتیبانی مایکروسافت ویندوز 7 و محصولات ESET

 

راه حل

 

پشتیبانی ESET برای محصولات تجاری و خانگی که روی ویندوز 7 اجرا می شوند

ESET متعهد به حفظ پشتیبانی از همه مشتریان با محصولات ESET نصب شده بر روی سیستم عامل ویندوز 7 است و در طول دوره پشتیبانی به ارائه خدمات زیر ادامه خواهد داد:

  • بروز رسانی منظم موتور تشخیص برای آخرین تهدیدات
  • بروز رسانی مداوم سایر بخش های موتور آنتی ویروس مانند ماژول تشخیص فعال. این ممکن است شامل فناوری تشخیص جدیدی نباشد که برای درست کار کردن به نسخه‌های محصول جدید نیاز دارد.
  • درخواست های پشتیبانی دریافت شده توسط پشتیبانی فنی ESET

مایکروسافت ویندوز 7

جلوگیری از اسکن چندباره فایلهای دانلود شده از موزیلا فایرفاکس پشتیبانی از مشتریان با ویندوز 7

مشتریان ESET با Windows 7 واجد شرایط تماس با پشتیبانی فنی ESET برای کمک به حل مشکلات محصول هستند تا زمانی که مجوز محصول معتبری داشته باشند، اما باید توجه داشته باشند که نسخه‌های آینده محصولات ESET ممکن است از Windows 7 پشتیبانی نکنند. این صفحه در صورت پشتیبانی به‌روزرسانی می‌شود. برای ویندوز 7 دیگر در دسترس نخواهد بود.

برای استفاده با ویندوز 7 ESET نسخه های محصول زیر را توصیه می کند:

محصولات خانگی : جدیدترین محصولات خانگی ما از Windows 7 Service Pack 1 پشتیبانی می کنند. نسخه های 12/11/10 محصولات خانگی از ویندوز 7 بدون SP1 پشتیبانی می کنند، اما توصیه می کنیم که به آخرین نسخه ارتقا دهید.

محصولات تجاری: ESET Endpoint Security/Antivirus نسخه 7.x از Windows 7 Service Pack 1 پشتیبانی می کند. ESET Endpoint Security/Antivirus نسخه 6.x از ویندوز 7 بدون SP1 پشتیبانی می کند، اما توصیه می کنیم به آخرین نسخه ارتقا دهید.

 

مایکروسافت ویندوز 7مایکروسافت ویندوز 7مایکروسافت ویندوز 7

به صورت رایگان به آخرین نسخه محصول ESET خود ارتقا دهید

لطفاً توجه داشته باشید که اگرچه سرویس شما از ESET تغییر نمی‌کند، حفاظت سیستم شما ممکن است با جدیدترین محصولات ما مطابقت نداشته باشد، زیرا برخی از جدیدترین فناوری‌های تشخیص ما غیرممکن است که پشتیبان‌گیری شوند. همچنین، سیستم شما می‌تواند در برابر تهدیدات آسیب‌پذیرتر شود زیرا دیگر بروزرسانی‌های منظم سیستم را از مایکروسافت دریافت نخواهد کرد. بروز رسانی منظم سیستم برای تعمیر اکسپلویت ها و وصله آسیب پذیری های امنیتی موجود استفاده می شود.

  • برای حفظ بالاترین سطح امنیت، توصیه می کنیم سیستم عامل خود را ارتقا دهید یا داده های مهم خود را به رایانه ای با سیستم عامل فعلی منتقل کنید.
  • توصیه می کنیم از آخرین نسخه پشتیبانی شده محصول ESET خود برای حفظ بالاترین درجه حفاظت ممکن با سیستم عامل ویندوز 7 استفاده کنید.

 

به Windows 7 Service Pack 1 ارتقا دهید

هنگام نصب محصولات ESET در ویندوز 7، ممکن است پیام خطای “Warning! This product is no longer supported on your outdated version of Microsoft Windows” نمایش داده شود.

برای اجازه نصب محصول دلخواه ESET،  Service Pack 1 for Windows 7  به همراه به‌روزرسانی‌های KB4474419 و KB4490628 نصب کنید.