تفاوت لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال

یکی از پرسشهای متداول مشتریان عزیز ، تفاوت لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال می باشد. در ذیل مفصل به تفاوت و شباهت آن میپردازیم.

تفاوت اصلی لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال ، همانطور که از عنوان آن مشخص است در سرور آنها می باشد ، از آنجایی که نسخه های اورجینال آنتی ویروس های شرکت ESET با توجه به درآمد عموم مردم ایران بسیار گران است و همچنین مهم تر از آن عدم ارائه کوچکترین پشتیبانی این شرکت به کاربران ایرانی ما را بر آن داشت تا سروری مشابه سرور ESET در سرورهای خود همگام سازی نمائیم ، در واقع سرورهای هوش برتر یک کپی از سرورهای ESET اورجینال می باشد که در 95 درصد از شرایط با هم یکی می باشند. اما تفاوت های اندکی نیز دارند که در ذیل به آن می پردازیم.

مهمترین تفاوت و شباهت های لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال :

مزایای سرورهای هوش برتر :

ارائه بالاترین نسخه محصولات شرکت ESET :

لایسنس های سرورهای هوش برتر برای دو نسخه آنتی ویروس (ESET Nod32 Antivirus) و اسمارت سکیوریتی پریمیوم (ESET Smart Security Premium) ارائه شده ، نسخه آنتی ویروس نود 32 که به صورت اورجینال در ایران و همین سایت موجود است اما نسخه اسمارت سکیوریتی پریمیوم (بالاترین نسخه آنتی ویروس ESET) فقط به کشورهای اروپایی و آمریکایی فروخته میشود و در کشورهای مثل کشور ما نسخه اینترنت سکیوریتی (ESET Internet Security) این محصول به فروش میرود که از نظر امکانات محصولی ما بین آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی این شرکت می باشد. پس اولین نقطه قوت لایسنس های هوش برتر ارائه بالاترین نسخه محصولات شرکت ESET یا همان اسمارت سکیوریتی پریمیوم (ESET Smart Security Premium) می باشد.

پرداخت هزینه بسیار پایینتر :

شما مشتریان عزیزی برای هر لایسنس حدود 2.5 تا 7 برابر کمتر از قیمت اورجینال آن هزینه پراخت خواهید کرد.

پشتیبانی یکساله :

لایسنس های شرکت هوش برتر از زمان فعالسازی توسط شما تا یکسال داری پشتیبانی می باشند در صورتی که لایسنس های اورجینال فقط داری پشتیبانی برای فعالسازی اولیه بوده و شامل هیچگونه پشتیبانی دیگری نمی باشند.

سرعت بالای آپدیت :

لایسنس های هوش برتر بخاطر انتخاب نوع سرورهای مخصوص کشور ایران در مقایسه با لایسنس های اورجینال سرعت بسیار بالاتری در دانلود آپدیت ها دارند.

قابل استفاده در مدارس ، ادارات دارای شبکه اینترانت :

برخلاف آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET ، شما میتوانید آنتی ویروس های سرور هوش برتر را در شبکه های اینترانت فعالسازی و استفاده نمائید.

امکان نمایش جزئیات و وضعیت لایسنس بدون ثبت نام :

شما میتوانید با مراجعه به بخش پیگیری لایسنس همین سایت و وارد نمودن کد فعالسازی خود ، از جزئیات دقیق لایسنس خود مانند ، مدت زمان اعتبار ، تعداد کاربر ، زمان اولین فعالسازی و … بهرمنده شوید.

امکان نمایش و بازیابی کلیه لایسنس های ثبت شده با شماره موبایل شما :

شما می توانید با مراجعه به بخش لیست لایسنس ، لیست کاملی به همراه جزئیات کلیه لایسنس هایی که با وارد نمودن شماره همراه خود ، در زمان فعالسازی آنتی ویروس ها از آن استفاده نموده اید را ، مشاهده و دریافت نمائید.

تنوع ایجاد تعداد کاربر :

در سایت تنوعی از تعداد کاربر از یک کاربر تا 10 کاربر قرار گرفته است ، در صورت نیاز به هر تعداد کاربر میتوانید با تماس با واحد پشتیبانی ما و پرداخت هزینه آن هر تعداد کاربر مود نیاز را به لایسنس خود اضافه نمائید.

تفاوت های لایسنس هوش برتر و اورجینال :

  1. لایسنس هوش برتر مخصوص سیستم عامل ویندوز است ، اما در لایسنس های اورجینال بسته به خرید شما علاوه بر ویندوز سیستم عامل مک و اندروید نیز پشتیبانی می شود.
  2. چون نسخه های سرور هوش برتر ، برای شرکت هوش برتر می باشد بدیهی است به اکانت my.eset.com شما (برای افرادی که میخواهد آنتی ویروس خود را به اکانت ESET خود متصل بنمایند)متصل نخواهد شد.

نکات مهم لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال :

  1. یکی از مهمترین نکات در خصوص لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال این است که برای استفاده از آنتی ویروس های سرور هوش برتر می بایست فایل نصبی را از بخش دانلود های آنتی ویروس سرور هوش برتر همین سایت دانلود و نصب نمائید ، در غیر این صورت اکانت شما فعال نخواهد شد.
  2. آنتی ویروس های شرکت هوش برتر به هیچ عنوان کرک شده نمی باشند ، و دلیل دانلود از این سایت فقط به دلیل این است که در فایل های این سایت ، تنظیمات سرورهای ما برای راحتی کاربر به طور پیشفرض در فایل ما قرار گرفته است ، وگرنه شما میتوایند با نصب آنتی ویروسهای اورجینال ESET از سایت رسمی خود آنتی ویروس و درج دستی تنظیمات سرور ما در آن نیز از امکانات سرورهای هوش برتر استفاده نمائید.
  3. در صورت بروز هر گونه مشکل در لایسنس های سرور هوش برتر و اورجینال میتوانید با رجوع به بخش سئولات متداول ، ایجاد تیکیت پشتیبانی در حساب کاربری خود و یا ارتباط تلفنی با بخش پشتیبانی سایت اقدام به رفع آن نمائید.