امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET

امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET : این تصور که فقط جوانان از اینترنت استفاده می کنند مدت هاست که از بین رفته است. واقعیت این است که دنیای آنلاین همه ما را مصرف کرده است. ممکن است ما آن را دوست نداشته باشیم، اما منظور همه ما از کودکان نوپا تا سالمندان است. بنابراین، همه ما باید خود را «نسل دیجیتال» بدانیم. اما این بدان معنا نیست که همه ما فناوری را یکسان درک کرده و از آن استفاده می کنیم. مطمئناً تفاوت های ملموسی در نحوه تعامل ما با فناوری وجود دارد.

در امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET هر چه نسل جوان‌تر باشد، احتمالاً زودتر با فناوری آشنا می‌شوند. از سوی دیگر، نسل‌های قدیمی‌تر ممکن است بعداً در زندگی با فناوری آشنا شده باشند ، اما همراه با تجربیات زندگی‌شان، ممکن است مسئولانه‌تر به استفاده از فناوری خود نزدیک شده باشند. رویکردهای نسل های مختلف قطعا متفاوت است. برخی از آنها قبلاً نوآوری ها را پذیرفته بودند، اما یکی از آنها عقب نیست.

مرکز تحقیقات پیو (Pew) تحقیقاتی را انجام داد در سال 2021، استفاده نسل‌ها از دنیای دیجیتال را اندازه‌گیری کردند. به عنوان مثال، 99٪ از Gen Z و Millennials ادعا می کنند که از اینترنت استفاده می کنند. Gen X در مقایسه با Baby Boomers که تنها 75٪ ادعا می کنند از اینترنت استفاده می کنند، استفاده کمی کمتر دارد، که هنوز به 96٪ می رسد. یافته جالب این مطالعه این است که از سال 2000، فاصله بین مسن ترین و جوان ترین کاربران اینترنت کمتر شده و از 56 به 44 درصد رسیده است.

در امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET داده ها دروغ نمی گویند، و ثابت می کند که در واقع همه نسل ها بخشی از دنیای دیجیتال هستند. تفاوت در مشارکت، درک و استفاده آنهاست. نسل ها بر اساس پیشینه و دانش خود به فناوری و نوآوری نگاه می کنند. و این تقریباً در بین همه آنها متفاوت است. بسیاری از آنها وارد دنیایی شدند که قبلاً پر از فناوری بود و برخی دیگر مجبور بودند در سنین بالغ تری با آن سازگار شوند.

امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET

امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET

و همین امر در مورد امنیت دیجیتال نیز صدق می کند. برخلاف تصور عمومی، بزرگ شدن با فناوری به طور خودکار شما را نسبت به حفظ حریم خصوصی و امنیت دیجیتال بیشتر آگاه نمی کندمطالعه NTT رهبر صنعت نشان می‌دهد که افراد بالای 30 سال بیشتر از نسل جوان از شیوه‌های امنیتی بهتری استفاده می‌کنند. . آنها انعطاف پذیری و بهره وری را بیش از احتیاط و مسئولیت پذیری می دانند. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که تقریباً 40٪ از هزاره نفر ترجیح می دهند باج بپردازند یا قبلاً باج داده اند.

برای حمایت از آن، اجازه دهید یک مطالعه دیگر را ارائه کنیم. این بار LastPassرفتارهای آنلاین افراد در مورد رمز عبور را مورد مطالعه قرار داد. این نشان داد که از Baby Boomers تا Gen Z، مردم به ایمنی و امنیت دیجیتال خود به طور متفاوتی برخورد می کنند. آنها دریافتند که علیرغم قرار گرفتن در معرض فناوری در سنین پایین، ژنرال Z کمترین نگرانی را در مورد امنیت آنها دارد. برعکس، Millennials و Baby Boomers بیشتر نگران امنیت آنلاین خود هستند و اقدامات بیشتری را برای تضمین امنیت دیجیتال خود انجام می دهند.

نه تنها استفاده نسل‌های مختلف از فناوری و رویکردهای امنیت دیجیتال متفاوت است، بلکه تهدیدهایی که در دنیای دیجیتال در انتظار آنها هستند نیز متفاوت است. از آنجایی که همه آنها به شیوه ای متمایز عمل می کنند، در برابر انواع مختلف تهدیدات ایمنی آنلاین آسیب پذیر هستند. مثلاً برای نوجوانان و جوانان، در حال حاضر Gen Z و Alpha، یکی از بزرگترین تهدیدها آزار سایبری است. نسل های قدیمی تر با سوء استفاده مالی، سرقت هویت و سایر حملات امنیتی روبرو هستند. دانش آنها در مورد این موضوع نیز متفاوت است و آنها را کم و بیش در برابر تهدیدات دیجیتال آسیب پذیر می کند.

بچه‌های ۳ سالگی از دستگاه‌ها برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنند، در حالی که بزرگ‌ترهای ما از آن‌ها برای حفظ ارتباط با خانواده‌شان استفاده می‌کنند. و برای هر کسی که در این بین قرار دارد، چه یک هزاره باشد یا یک بیبی بومر، رفتارهای آنلاین متفاوت است، و بدیهی است که رویکردهای امنیتی دیجیتال متفاوتی وجود دارد. با این حال، چه یک متخصص امنیت باشید و چه یک کاربر اصلی، بدون حفاظت و آموزش مناسب ، ممکن است در هر زمانی طعمه عوامل مخرب اینترنت شوید.

بدیهی است که هیچ رویکرد واحدی برای امنیت دیجیتال وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. خواه این امنیت شخصی، حریم خصوصی و ایمنی فرد باشد یا رویکردی که یک کسب و کار اتخاذ کرده است، راه حل تعیین نشده است. با این حال، حفاظت شخصی همیشه ممکن نیست. نیازهای هر کس متفاوت است و برآوردن نیازهای همه عملاً غیرممکن است. برخی از افراد و کسب و کارها ترجیح می دهند تا حدودی بیشتر یا کمتر بر حفاظت از خود کنترل داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند اصلاً مزاحم آنها نشوند. شاید ساده ترین راه حل در چنین موقعیت هایی داشتن محافظتی باشد که اصلاً لازم نیست به آن فکر کنید. یک شوالیه خاموش که همیشه از دنیای دیجیتال شما محافظت می کند.

یکی از راه‌هایی که مشتریان می‌توانند آن را تهیه کنند، زمانی است که مخابرات یا ISP آنها مستقیماً از محافظت از آنها مراقبت می‌کند، بنابراین آنها حتی مجبور نیستند به آن فکر کنند. راه حلی مانند این را می توان در یک ارائه دهنده محصول ISP یا Telco گنجاند، به عنوان مثال، ESET NetProtect . این رویکرد امنیتی می‌تواند به مشتریان آرامش خاطر بدهد، زیرا می‌دانند که ارائه‌دهنده آنها از طرف آنها از امنیت دیجیتال آنها مراقبت می‌کند.

ESET NetProtect نه تنها به راحتی قابل ادغام است، بلکه یک افزودنی عالی برای برنامه فروش است. شهرت آن بر پایه ادغام آسان آن با ارائه خدمات تلفن یا ISP می باشد و در عین حال محافظت کامل در برابر بدافزارها، از دست دادن حریم خصوصی و فیشینگ را در همه دستگاه های شخصی ارائه می دهد. NetProtect سرچ کردن ایمن و مطمئن را امری مسلم می سازد. این امکان دستگاه ها را ایمن نگه می دارد و مرورگر آنلاین را از دامنه ها و وب سایت های مشکوک ایمن نگه می دارد. همچنین دارای فیلتری است که به شما امکان می دهد دامنه ها و دسته بندی های محتوا را بر اساس ترجیح کاربر در لیست سیاه قرار دهید.

و مهمتر از همه، بدون اینکه نگران آن باشید این محصول بر روی دستگاه شما اجرا می شود. مدیریت کاربر پسند آن با طیف وسیعی از تنظیمات، رضایت کلی شما را تضمین می کند.

امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل ی آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESETامنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET

امنیت دیجیتال و نسل های آنتی ویروس ESET