شرایط و ضوابط :

هر مجموعه و شرکت , در ارائه خدمات مستقل و تابع شرایط داخلی خود می باشد و مشتریان می توانند بر اساس آن شرایط تصمیم گیری نمایند. بنابراین قبل از هرگونه پرداخت هزینه، شرایط و ضوابط هر مجموعه را به طور کامل مطالعه بفرمایید. لذا شما با سفارش و خرید خود اعلام نموده اید که شرایط و ضوابط استفاده از خدمات شرکت هوش برتر خطیر پارسیان را مطالعه و آن را قبول دارید.

در استفاده از خدمات شرکت هوش برتر خطیر پارسیان ( که از این پس در اینجا “شرکت” نامیده می‌شود) شرایط و ضوابطی که در ذیل آمده ، حکم فرما خواهد بود. از شما در اینجا با نام “مشتری” و از شرایط و ضوابط استفاده تحت عنوان “سند” یاد خواهد شد. این سند به علاوه فرم‌های سفارش(که در ادامه تعریف خواهد شد) و هر موافقت نامه یا قرارداد خدمات شرکت (که در ادامه تعریف خواهد شد) که بین شرکت و مشتری وجود دارد، بیانگر تفاهم و درک متقابل بین شرکت و مشتری است. مگر مواقعی که به طور کتبی و صریح خلاف آنچه در این سند آمده توافق گردد، این سند بر هر قرارداد دیگری(چه کتبی، چه شفاهی و غیره) ارجح خواهد بود.

اطلاعات صحیح

مشتری موافقت می‌نماید اطلاعات صحیح در اختیار شرکت قرار دهد و شرکت برای برقراری هرگونه ارتباط با مشتری جهت تمدید و رفع مشکلات نرم افزار از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی که ارائه می‌دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد , مسئولیت آن بر عهده مشتری می باشد.

هزینه و پرداخت

کلیه هزینه‌ کدهای فعالسازی بلافاصله در هنگام ارائه کد محصولات پرداخت می‌شوند. پرداخت هزینه های مربوط به سفارش محصولات با توافق اولیه در هنگام ثبت سفارش انجام می گیرد. به دلیل اینکه کد های فعالسازی فوراً پس از پرداخت هزینه به مشتری ارائه می گردد ،در نتیجه هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

پشتیبانی

از دو طریق پشتیبانی آنلاین این سایت و ارتباط تلفنی با واحد پشتیبانی و بخش تیکتهای پشتیبانی حساب کاربری صورت خواهد پذیرفت. شرایط پشتیبانی در ذیل ذکر می گردد :

  • پشتیبانی یکساله فقط مختص محصولاتی می باشد که در صفحه توضیحات تکمیلی آن (پشتیبانی هوش برتر) ذکر شده باشد.
  • پشتیبانی محصولات اورجینال فقط برای فعالسازی اولیه می باشد و پس از آن بدلیل عدم دسترسی به شرکت سازنده امکان پشتیبانی مدت دار نمی باشد.
  • پشتیبانی شامل محصولاتی میگردد که فقط توسط این سایت ارائه گردیده است و شامل محصولات ارائه شده توسط شرکت های دیگر نمی گردد.
  • مشکل در نصب نرم افزار ، فعالسازی و بروزرسانی آن شامل پشتیبانی گردیده و مشکلاتی که به سبب مشکل در خود سیستم عامل و یا عدم همخوانی نرم افزار با نرم افزارهای دیگر گردد شامل پشتیبانی نمی گردد.
  • زمان پشتیبانی از زمان اولین فعالسازی نرم افزار تا پایان آخرین روز اعتبار آن خواهد بود.
  • مدت زمان پشتیبانی و بروزرسانی و فعال بودن هر لایسنس (کد فعالسازی) و هر ورژن از نرم افزار نهایتاً سه سال پس از تولید آن خواهد بود.

رفع مسئولیت و عدم وجود ضمانت

محصولات و خدمات شرکت درست مطابق با آنچه در وب سایت شرکت ذکر شده  ارائه می‌شوند. هوش برتر خطیر پارسیان هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات شرکت, احتیاجات مشتری را برآورده می‌کند ارئه نمی‌دهد.

عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع

مشتری موافقت می‌نماید که هیچ‌گونه مطلب ، نظر ، پیام ، پرسش ، عکس  و … خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران ، مواد غیر اخلاقی و همچنین قوانین جاری بین الملل در این وب سایت آپلود ننماید. چنانچه شرکت به علت مطالب غیرقانونی مشتری یا موارد غیر‌ اخلاقی اطلاعات و اکانت های مشتری را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد، هیچ‌گونه وجهی قابل استرداد به مشتری نخواهد بود.
شرکت حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاه‌های قضایی و دولتی، ضروری می‌داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید شرکت در هر زمان برای خود محفوظ می‌دارد.

شرایط و ضوابط : عدم ارسال هرزنامه (spam)، تسویه خسارت

هرگونه ارسال Spam و هرزنامه خلاف قوانین بین المللی می باشد از این روز شرکت به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یک حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (‌ها) و یا نامه‌های ناخواسته (Bulk Mail) بدون اطلاع قبلی , آن حساب را مسدود خواهد کرد و علاوه بر این، مشتری متعهد به پرداخت کل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به این شرکت می‌باشد. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.

شرایط و ضوابط : مالکیت معنوی

کلیه حقوق و منافع مالکیت معنوی متعلق به شرکت هوش برتر خطیر پارسیان است و هرگونه تکثیر یا فروش غیر قانونی محصولات این شرکت یا فروش و ارائه محصولات و خدمات این شرکت به نام شرکت با فردی دیگر  , پیگرد قانونی دارد.

شرایط و ضوابط : سلب اختیار

عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه‌های ضمیمه آن توسط هوش برتر خطیر پارسیان در مقابل مشتری یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از شرکت نمی‌باشد.

شرایط و ضوابط : وضعیت اضطراری

هوش برتر خطیر پارسیان همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل شرکت هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی شرکت گردند. مشترک موافقت می‌نماید شرکت را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند.