حفظ حریم خصوصی

حفظ اطلاعات محرمانه و حریم شخصی مشتری

حفظ حریم خصوصی مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، ایست سنتر همه اطلاعات و داده‌های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که در موارد اضطراری،حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، یا هر قانون مشمول دیگر، شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد.

مشتری همچنین می‌پذیرد که شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات، پیشنهاد‌های خاص به مشتری و کمیسیون ارجاع، انتقال دهد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که اطلاعات تماس اداری مشتری اطلاعات آشکار محسوب می‌شود و شرکت هیچ الزامی برای عدم عرضه این اطلاعات، به سایر اشخاص ثالث ندارد.

امنیت حساب کاربری

مشتری متعهد می‌گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب و وب سایت خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشتری انجام گیرد به عهده خود مشتری است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به این شرکت اطلاع داده شود. بدیهی است هوش برتر خطیر پارسیان هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشتری با و یا بدون اطلاع مشتری انجام شده نمپذیرد.

مشتری همچنین موافقت می‌نماید که مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به این شرکت یا دیگر مشتریان که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور مشتری و عدم رعایت حفظ حریم خصوصی بوده به عهده مشتری می‌باشد. مشتری می‌بایست به دلایل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشتری و عدم رعایت حفظ حریم خصوصی انجام می‌گیرد، چه بوسیله خود مشتری و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشتری می‌باشد.